Cream impreuna viitorul frumusetii

Vedem frumusetea pretutindeni. O vedem de
generatii intregi si dorim sa pastram aceasta
frumusete pentru generatiile viitoare.

Inspirati de fondatoarea noastra, doamna Estée Lauder, suntem pasionati sa reprezentam si sa ajutam femeile din intreaga lume, oriunde s-ar afla. Acest lucru inseamna un angajament de a dezvolta produse de cea mai inalta calitate si performanta, fiind in acelasi timp responsabili, demni de incredere si daruind comunitatii noastre.

Sanatatea si siguranta comunitatii noastre globale Estée Lauder sunt primordiale. Standardele
noastre extrem de inalte ne determina sa revizuim si sa reevaluam toate produsele pe care le lansam in lume - de la ingredientele pe care le vom
formula pana la ambalajele care isi castiga locul in rutina dumneavoastra de infrumusetare. Din 1946, suntem lideri in dezvoltarea de produse care
isi au radacinile in cele mai bune performante de beauty si in tehnologia minutioasa. Ne masuram succesul nu numai prin propriile noastre standarde de
lider in materie de siguranta, ci si prin faptul ca ne asiguram ca indeplinim sau depasim cerintele in continua evolutie ale autoritatilor guvernamentale,
ale institutiilor de reglementare si ale institutiilor stiintifice din intreaga lume, precum si cerintele in continua evolutie ale consumatorilor nostri.
Misiunea noastra va fi intotdeauna aceea de a oferi tot ce este mai bun tuturor celor pe care ii intalnim si de a sprijini mediul in care traim.
in calitate de marca omonima a companiei Estée Lauder, iata ce facem in prezent si ce vom face in viitor pentru un mediu mai sustenabil.

Transparenta ingredientelor

Pe site-ul esteelauder.ro, listam toate ingredientele produselor noastre si, acolo unde este cazul, orice ingredinte pe care produsele noastre nu le contin.
in plus, avem acum un glosar cu ingrediente cheie de inalta performanta si beneficiile lor pentru piele cu scopul de a va informa si mai mult despre produsele noastre.

Ambalaje sustenabile

Pana in 2025, 75-100% din ambalajele noastre vor indeplini cel putin urmatoarele cerinte: unul dintre cei "5 R": reciclabile, refolosibile, reutilizabile, reciclate sau recuperabile. in atingerea acestui obiectiv, vom creste numarul cantitatii de material reciclat post-consumator din ambalajele noastre cu pana la 50%. De asemenea, vom elimina ambalajele de carton inutile si hartia din jurul si din interiorul produselor noastre, acolo unde este posibil. Ambitia noastra este de a avea 100% din materialele noastre pe baza de fibre vegetale certificate FSC pana in 2025.

Aprovizionare responsabila

Ne aprovizionam cu ingrediente si materiale din intreaga lume pentru a crea produsele noastre si colaboram cu o retea larga si diversa de furnizori. Ca atare, lucram cu grija pentru a ne aproviziona cu ingrediente in mod responsabil si cu atentie la potentialul impact asupra oamenilor si a mediului.
in acest fel, ne propunem sa ne imbunatatim si sa ne consolidam in mod continuu practicile de aprovizionare, ramanand in acelasi timp atenti la comunitatile locale in care ne desfasuram activitatea. Politicile si programele noastre intruchipeaza valorile noastre profunde si mostenirea de lunga durata a responsabilitatii.

Energie si emisii

In 2020, Compania Estée Lauder a atins obiectivul NetZero1 si s-a aprovizionat cu energie electrica 100% regenerabila la nivel global pentru operatiunile comerciale directe. Compania noastra a indeplinit, de asemenea, obiectivul sau de a stabili o reducere a emisiilor bazata pe stiinta pentru Scope 1, 2 si 32, ceea ce ne permite sa luam masuri si mai decisive impotriva schimbarilor de mediu. in plus, Compania Estée Lauder a instalat un sistem cu 4.224 de panouri solare la centrul de productie, cercetare si dezvoltare din Long Island, New York si a semnat un contract de achizitie de energie electrica virtuala pentru 22 megawati de energie eoliana de la un parc eolian din Oklahoma, care va acoperi mai mult de jumatate din productia globala a companiei cu ajutorul tehnologiilor de energie regenerabila.

Cetatenia

Ne straduim sa raspundem nevoilor femeilor de toate varstele, de toate etniile si originile, si avem mai multe programe in curs de desfasurare si subventii axate pe pilonii sanatatii si educatiei care au un impact asupra bunastarii a milioane de persoane din intreaga lume. Compania noastra a strans mai mult de 89 de milioane de dolari pentru a sprijini cercetarea, educatia si serviciie medicale in Campania impotriva cancerului de san.

Marca Estée Lauder este, de asemenea, pasionata de sustinerea femeilor care se afla la intersectia dintre frumusete si tehnologie. Printr-un parteneriat cu purtator de cuvant la nivel mondial si Brand Ambasadorul Karlie Kloss si organizatia sa non-profit Kode With Klossy, sponsorizam taberele lor anuale de dezvoltare si oferirea oportunitati de formare pentru absolventi.

in 2020, brandul Estée Lauder a inceput un parteneriat cu NAACP Legal Defense Fund in sprijinul miscarii Black Lives Matter, iar noi suntem si vom continua sa sustinem si sa facem schimbari in cultura noastra interna, sa oferim oportunitati de dezvoltare profesionala pentru angajatii nostri de culoare si sa stabilim un cadru mai reprezentativ a personalului.

1The NetZero carbon emissions commitment covers ELC direct business operations (Scope 1 and Scope 2 emissions).
2For science-based target goals, the base year is fiscal 2018 and completion year is fiscal 2030.

Top