Intrebari Frecvente
Suna-ne (L-V: 10:00 - 18:00)
+40316318443
Iti stam la dispozitie.
+40316318443Gaseste un Magazin
Gaseste un Magazin
Gaseste cel mai apropiat magazin
Afla Mai MulteLive Chat
Live Chat
Luni–Vineri: 9:00–19:00
Live Chat
Sâmbătă: 10:00–18:00
Ultima actualizare in Iunie 2022
Retururi
CAT TIMP VA DURA SI CUM VOI PRIMI BANII PENTRU ARTICOLELE RETURNATE?
Rambursarea va fi finalizata in decurs de 14 zile de la data la care primim solicitarea ta de retur, cu conditia ca produsele sa fie livrate inapoi ambalate, nefolosite si nedeteriorate. Daca alegi sa ne transmiti coletul retur printr-o alta companie de curierat fata de cea cu care lucram, procesul de rambursare a sumelor relevante poate fi extins, in functie de data la care ajungem in posesia coletului returnat.
Rambursarile se vor face numai in functie de metoda initiala de plata utilizata. Astfel, pentru comenzile achitate la livrare, trebuie sa ne furnizezi un cont bancar in care sa iti putem returna suma echivalenta. Pentru comenzile achitate online, prin PayU, suma echivalenta va fi returnata direct in contul tau bancar.
CARE ESTE COSTUL DE LIVRARE PENTRU RETURURI?
Daca ai inregistrat solicitarea de retur prin intermediul Serviciului Clienti si alegi sa predai coletul catre GLS, compania de curierat cu care colaboram, costul de expediere retur in valoare de 15 lei va fi dedus din suma finala care va fi rambursata catre tine. Daca alegi sa returnezi coletul direct, printr-o alta companie de curierat, costul de expeditie al acestuia catre depozitul nostru va fi suportat de tine.
Nu iti vom retine niciun cost de expeditie a returului daca ai primit produsele defecte sau incorecte.
AM PRIMIT UN CADOU. IL POT RETURNA?
Daca ai primit un cadou si iti doresti sa il returnezi, atunci te rugam sa iei legatura cu persoana care a plasat comanda initiala si sa o rogi sa urmeze Procedura de Retur descrisa mai sus. Dupa ce vom receptiona coletul returnat, suma de bani aferenta comenzii ii va fi rambursata persoanei care a plasat comanda initiala.
POT SA RETURNEZ UN PRODUS ESTÉE LAUDER CARE A FOST CUMPARAT DE LA UN MAGAZIN PARTENER LOCAL?
Comenzi
CAND IMI VOI PRIMI COMANDA?
Pentru mai multe detalii, te rugam sa accesezi sectiunea dedicata informatiilor despre Livrarea comenzilor online.
AM PRIMIT UN PRODUS GRESIT. CUM AR TREBUI SA PROCEDEZ?
Daca unul sau mai multe din articolele primite nu corespund cu produsele comandate de tine online, te rugam sa ne contactezi cat mai curand posibil la numarul de telefon +40316318443.
AM PRIMIT PRODUSELE DETERIORATE. CUM AR TREBUI SA PROCEDEZ?
In momentul in care primesti coletul, te rugam sa inspectezi cutia pentru eventuale deteriorari care s-au produs in timpul expedierii. Este normal ca aceasta cutie de expediere sa prezinte cateva urme de uzura insa, in cazul in care au survenit deteriorari ale produselor, te rugam sa pastrezi cutia, materialele de ambalare si articolele din interior si sa ne contactezi cat mai curand posibil la numarul de telefon +40316318443.
CUM POT ANULA O COMANDA ONLINE?
Daca iti doresti sa anulezi o comanda online dupa ce aceasta a fost inregistrata, te rugam sa ne contactezi telefoic la +40316318443 in decurs de o ora de la inregistrarea acesteia. Odata ce comanda ajunge deja in curs de procesare, nu vom mai avea posibilitatea sa o anulam.
CUM POT SCHIMBA UNUL SAU MAI MULTE PRODUSE?
Din pacate, nu avem posibilitatea de a te ajuta cu schimbarea sau inlocuirea de produse. In cazul in care nu iti mai doresti unul sau mai multe produse iar comanda nu a intrat inca in procesare, te rugam sa ne contactezi la +40316318443 pentru a cere anularea comenzii, astfel incat sa poti ulterior plasa o comanda noua pe website. Daca ai intrat deja in posesia coletului si ti-ai dori sa schimbi unul sau mai multe produse, te rugam sa urmezi procedura standard de retur pentru produsele pe care nu ti le mai doresti si sa plasezi o noua comanda online pentru produsele cu care ti-ai fi dorit sa le schimbi pe acestea.
Produsele Noastre
COMPANIA DUMNEAVOASTRA TESTEAZA PE ANIMALE?
Estée Lauder are convingerea ferma ca testarea cosmeticelor pe animale nu este necesara si ar trebui eliminata la nivel mondial. Nu testam pe animale, iar compania noastra contribuie la schimbarea in tarile in care se efectueaza teste pe animale pentru produsele cosmetice, asa cum prevede legea. Mai multe informatii aici.
CUM ORGANIZEAZA ESTÉE LAUDER TESTAREA DE SIGURANTA A PRODUSELOR?
Siguranta consumatorilor a fost intotdeauna o prioritate maxima la Estée Lauder Companies. Ne angajam sa vindem numai produse sigure si sa lucram cu sarguinta pentru a ne asigura ca formularile si ambalajele noastre corespund standardelor noastre extrem de ridicate si respecta reglementarile aplicabile in fiecare tara in care produsele noastre sunt vandute. Estée Lauder se angajeaza sa asigure siguranta produselor noastre si bunastarea consumatorilor nostri. Ingredientele utilizate in produsele noastre au fost testate si s-au dovedit a fi sigure atunci cand sunt utilizate conform destinatiei. Procesul nostru strict de siguranta a produselor include revizuirea, evaluarea si testarea ingredientelor si produselor finite. Luam ca referinta in mod constant cercetarile stiintifice expert revizuite si evaluam utilizarea ingredientelor noastre in concordanta cu opinia stiintifica, reglementarile conexe si angajamentul nostru de a aduce consumatorilor nostri produse inovatoare de inalta calitate, care respecta reglementarile de pretutindeni in lume unde desfasuram afaceri.
CUM GASESC FORMULA SI NUANTA POTRIVITA DE FOND DE TEN PENTRU MINE?
Pentru a-ti gasi fondul de ten cel mai potrivit pentru tine, este important sa iei in considerare tonul tenului tau, acoperirea dorita si finisajul pe care iti doresti sa il obtii. Te invitam la explorat simplu si comod, oriunde te-ai afla, folosind Foundation Finder, disponibil online oricand.
CE INSEAMNA CODUL DE FOND DE TEN (EX: 2W2 DAWN)?
Prima cifra reprezinta nivelul de intensitate a nuantei. Nivelurile Estée Lauder variaza de la 1 (cel mai usor) la 6 (cel mai profund). Litera din mijloc indica subtonul. „C” reprezinta subton rece sau roz, „W” reprezinta subton cald sau galben, iar „N” este neutru (nu exista niciun subton predominant). Ultima cifra este adancimea culorii (de exemplu, 1 ar fi mai deschis decat 2).
CUM STIU CARE ESTE NIVELUL DE INTENSITATE SI SUBTONUL MEU?
Subtonul este tonul general vizibil al tenului tau atunci cand este nemachiat. Subtonul tau este Rece daca pielea ta are o culoare roz trandafirie. Subtonul tau este Cald daca pielea ta are o culoare aurie sau de masline. Daca pielea ta nu pare ca este nici Rece, nici Calda, cel mai probabil ai un subton Neutru.
CUM IMI DAU SEAMA CARE ESTE RUTINA POTRIVITA DE SKINCARE PENTRU MINE?
Pe baza a sase probleme cheie ale tenului, Estée Lauder a creat sisteme de skincare personalizate - o combinatie de produse destinate repararii si hidratarii - pentru a viza fiecare motiv de ingrijorare. Aceste sisteme se numesc Beautiful Skincare Solutions. Poti afla mai multe despre fiecare linie si poti gasi cea mai potrivita solutie pentru tine folosind Skincare Finder, disponibil oricand online.
CUM STIU DACA BEAUTIFUL SKIN SOLUTIONS SAU PRODUSELE DE SKINCARE RE-NUTRIV SUNT POTRIVITE PENTRU MINE?
Beautiful Skin Solutions sunt orientate catre grija specifica tenului tau, cu produse avand performanta inalta, stiinta avansata si rezultate dovedite. Re-Nutriv este linia noastra de lux SuperCremes, care combina beneficiile de reparare si de hidratare intr-o singura formula.
PIELE IMBATRANITA SI ERUPTII, AVETI PRODUSE DE SKINCARE CARE SA AJUTE CU AMBELE PROBLEME?
Da, avem! Aceasta este o preocupare pentru multe persoane, iar Estée Lauder are produse anti-imbatranire extrem de eficiente care sunt, de asemenea, fara ulei. Advanced Time Zone Age Reversing Line/Wrinkle Crème Oil-Free Broad Spectrum SPF15 (Beautiful Skin Solutions Anti-rid) si Resilience Lift Firming/Sculpting Face and Neck Crème Oil-free Broad Spectrum SPF15 (Beautiful Skin Solutions Lifting/Fermitate) sunt doar doua optiuni disponibile.
FOLOSESC O CREMA EMOILENTA, MAI AM NEVOIE SI DE UN SERUM?
Da, iti sugeram sa folosesti un ser si zi si noapte, inainte de a aplica emoilentul tau preferat. Serurile sunt foarte concentrate, ofera rezultate imediate si pe termen lung, in timp ce stimuleaza si sustin functiile naturale ale pielii. Cremele hidratante ajuta la reconstructia barierei de protectie a pielii si contin tehnologii anti-imbatranire pentru a viza anumite probleme. Afla mai multe aici.
POT APLICA EYE CRÈME PESTE ADVANCED NIGHT REPAIR EYE SERUM?
Da, poti aplica crema ta favorita de ochi Estée Lauder peste Advanced Night Repair Eye Serum, pentru beneficii avansate de reparare, atat ziua cat si noaptea.
CAUT SA OBTIN UN LOOK SPECIFIC DE MAKEUP. CUM POT INVATA MAI MULTE DESPRE NUANTE SI TEHNICI CARE SA FUNCTIONEZE PENTRU MINE?
Te invitam sa descoperi colectia de tutoriale video care contine tehnici specifice precum modalitatea de a obtine un Smokey Eye simplu. Alternativ, afla cum poti obtine un machiaj complet in doar 3 Minute.
Estée E-List
CE ESTE PROGRAMUL DE LOIALITATE ESTÉE E-LIST?
Estée E-List este locul în care vei fi primul care află despre cele mai bune noutăți din lumea frumuseții. Hollywood-ul are propria sa listă VIP, dar când vine vorba de frumusețe, există o singură listă pe care vrei să fii: Estée E-List. Obține acces instant la oferte exclusive și beneficii irezistibile — și acesta este doar începutul! Câștigă puncte, alege cadouri și bucură-te de experiențe online extraordinare.
CUM MĂ POT ÎNSCRIE ÎN CLUBUL ESTÉE E-LIST?
Te poți înscrie în Programul de Loialitate Estée E-List România înregistrându-te online pe www.esteelauder.ro și urmând pașii de înscriere. Va trebui să furnizezi numele complet, adresa de e-mail, data nașterii, numărul de telefon mobil și o adresă completă, inclusiv codul poștal. Înscrierea în program este complet gratuită.
CINE ESTE ELIGIBIL PENTRU A SE ÎNSCRIE ÎN ACEST PROGRAM?
Programul este disponibil persoanelor fizice care sunt rezidente legale în România, au cel puțin 18 ani și furnizează și mențin o adresă de e-mail validă. Persoanele cu vârsta sub 18 ani trebuie să obțină consimțământul părinților sau al reprezentantului legal pentru a se înscrie în program. Programul nu poate fi utilizat în scopuri comerciale. Companiile, sindicatele și alte organizații nu sunt eligibile pentru a participa. Angajații Estée Lauder Romania SRL pot deveni membri, dar exclusiv pentru uz personal.
CE TREBUIE SĂ ACCEPT PENTRU A MĂ ÎNREGISTRA ÎN ESTÉE E-LIST?
Prin înscrierea în programul de loialitate Estée E-List, declari că ai citit, ai înțeles și ai acceptat Termenii și Condițiile Programului și Politica noastră de Confidențialitate, inclusiv orice modificări sau actualizări pe care le-am putea face în viitor.
CUM FUNCȚIONEAZĂ ESTÉE E-LIST?
Estée E-List este un program de loialitate care răsplătește clienții pentru achiziționarea produselor Estée Lauder online și pentru participarea la anumite experiențe oferite de brand.
Membrii Estée E-List câștigă 1 punct pentru fiecare 1 RON (inclusiv TVA) cheltuit pe achiziții eligibile realizate pe site-ul www.esteelauder.ro.
Clubul Estée E-List este un program pe niveluri, determinat de numărul de puncte acumulate de un membru într-o anumită perioadă de timp, care începe anual pe 1 octombrie și se încheie pe 30 septembrie anul următor („Anul Programului”), prin achiziții eligibile și activități calificate, începând de la data înscrierii.
Totuși, indiferent de data înscrierii sau de data acumulării punctelor, toate punctele expiră și se resetează la zero în fiecare an pe 1 octombrie. Începând cu această dată, membrii intră într-un nou ciclu de acumulare a punctelor, beneficiilor și recompenselor aferente noului An al Programului.
CUM ÎMI POT RĂSCUMPĂRA BENEFICIILE?
Te poți bucura de toate beneficiile oferite de Estée E-List pur și simplu plasând o nouă comandă online pe www.esteelauder.ro. Toate informațiile despre nivelul tău și punctele acumulate le vei găsi direct în contul tău de pe site.
Beneficiile pot fi accesate doar în momentul în care plasezi o nouă comandă pe www.esteelauder.ro. Pentru a le folosi, asigură-te că ești autentificat(ă) în contul tău Estée E-List.
CÂT TIMP DUREAZĂ PÂNĂ PRIMESC PUNCTELE PENTRU ACHIZIȚIILE MELE ANTERIOARE?
Punctele pentru comenzile online de pe www.esteelauder.ro vor apărea în contul tău Estée E-List după ce comanda a fost facturată, plătită și livrată. Poate dura până la 15 zile până când achizițiile eligibile și activitățile din cadrul programului vor fi actualizate și reflectate în contul tău.
CUM ÎMI POT VERIFICA STATUSUL CONTULUI?
Îți poți verifica oricând statusul contului Estée E-List autentificându-te în contul tău de pe www.esteelauder.ro. Acolo poți urmări numărul actual de puncte, nivelul atins și beneficiile disponibile.
CUM ÎMI POT ALEGE UN CADOU DUPĂ CE AM ACUMULAT DESTULE PUNCTE?
Dacă ești deja membru al clubului Estée E-List și ai acumulat suficiente puncte în cont prin comenzi online, vei avea automat opțiunea de a folosi aceste puncte pentru a alege un cadou atunci când plasezi următoarea comandă online.
În timpul procesului de finalizare a comenzii, site-ul te va redirecționa către o pagină specială unde vei putea vedea o selecție de cadouri disponibile, în funcție de numărul de puncte din contul tău la acel moment. Cadoul ales va fi adăugat în coșul de cumpărături ca produs gratuit și va fi livrat împreună cu restul comenzii tale. Punctele corespunzătoare cadoului ales vor fi scăzute din contul tău Estée E-List.
AU PUNCTELE ȘI BENEFICIILE VREO VALOARE ÎN BANI?
Nu. Punctele și beneficiile obținute prin programul Estée E-List nu au valoare monetară, nu pot fi transferate și nu oferă niciun drept de proprietate asupra acestora.
POT RETURNA SAU SCHIMBA UN CADOU ALES CU PUNCTE ÎN BANI?
Nu. Produsele alese ca și cadouri prin utilizarea punctelor în cadrul programului Estée E-List nu pot fi returnate sau schimbate pentru bani, alte produse sau puncte.
POT SĂ ÎMI ÎMPĂRTĂȘESC CONTUL, PUNCTELE ȘI BENEFICIILE ESTÉE E-LIST CU ALTINEVA?
Nu. Conturile Estée E-List, punctele și beneficiile nu pot fi partajate sau combinate. Doar un membru înregistrat al clubului, care achiziționează produse online, poate acumula puncte și accesa beneficiile programului.
CUM POT GESTIONA COMUNICĂRILE PRIN EMAIL DE LA ESTÉE LAUDER?
Îți poți actualiza preferințele privind comunicările prin email din contul tău online de pe www.esteelauder.ro. De asemenea, te poți dezabona de la emailurile de marketing sau cele legate de club făcând clic pe butonul „Dezabonare” din partea de jos a oricărui email primit de la noi.
Te rugăm să reții că, dacă te dezabonezi de la comunicările prin email, nu vei mai primi actualizări despre statutul tău în Estée E-List, recompensele sau beneficiile disponibile.
CUM POT ACTUALIZA INFORMAȚIILE OFERITE LA ÎNSCRIEREA ÎN CLUB?
Îți poți actualiza oricând informațiile din contul tău online accesând www.esteelauder.ro sau contactând Serviciul Clienți Estée Lauder Online la numărul +40316318443 sau prin email la adresa: customerservice@ro.esteelauder.com.
CE TREBUIE SĂ FAC DACĂ AM UITAT PAROLA?
Îți poți reseta parola ușor selectând opțiunea „Ai uitat parola?” și introducând adresa de email folosită la înregistrare, pe pagina de autentificare în cont.
CE TREBUIE SĂ FAC DACĂ CRED CĂ O ACHIZIȚIE NU A FOST CORECT ALOCATĂ ÎN CONTUL MEU?
Dacă ai nelămuriri legate de activitatea din contul tău Estée E-List, te rugăm să contactezi Serviciul Clienți Estée Lauder Online, la numărul +40316318443 sau prin email la customerservice@ro.esteelauder.com, pentru a primi asistență.
Solicitările de clarificare trebuie transmise în termen de 30 de zile de la data achiziției.
CE TERMENI GUVERNEAZĂ PROGRAMUL?
Te rugăm să consulți Termenii și Condițiile Programului de Loialitate Estée E-List pentru detalii complete privind participarea și utilizarea acestuia.
CUM POT EXPIRA PUNCTELE NEUTILIZATE?
Punctele acumulate, dar neutilizate, expiră pe 30 septembrie al fiecărui an, atunci când ciclul programului de loialitate se resetează.
Începând cu 1 octombrie, poți începe din nou să acumulezi puncte, să beneficiezi de avantaje și să progresezi în cadrul nivelurilor programului.
POATE FI ÎNCHEIATĂ CALITATEA MEA DE MEMBRU ÎN CLUBUL ESTÉE E-LIST?
Da. Ne rezervăm dreptul, la propria discreție, să încheiem orice calitate de membru în orice moment, inclusiv (dar fără a ne limita la) cazurile în care nu sunt respectați Termenii și Condițiile Programului de Loialitate Estée E-List sau Termenii și Condițiile site-ului.
POATE FI MODIFICAT SAU ÎNCHEIAT PROGRAMUL ESTÉE E-LIST?
Da. Ne rezervăm dreptul, la discreția noastră, de a anula, modifica, restricționa sau încheia programul Estée E-List sau orice aspect ori funcționalitate a acestuia, în orice moment, fără notificare prealabilă — chiar dacă astfel de modificări pot afecta valoarea punctelor și beneficiilor deja câștigate și/sau posibilitatea de a le răscumpăra.
CE SE ÎNTÂMPLĂ CU BENEFICIILE ACUMULATE DACĂ MEMBRIA MEA ÎN ESTÉE E-LIST ESTE ÎNCHEIATĂ SAU EXPIRĂ?
Dacă membria ta este încheiată sau expiră, toate punctele și beneficiile din cont vor fi anulate automat. Te vom notifica în legătură cu data la care programul va fi închis, dacă este cazul.
CUM ÎMI POT ÎNCHIDE CONTUL ESTÉE E-LIST DACĂ NU MAI DORESC SĂ PARTICIP?
Dacă decizi că nu mai dorești să faci parte din program, poți contacta Serviciul Clienți Estée Lauder Online la numărul +40316318443 sau prin email la customerservice@ro.esteelauder.com.